Python Start
Для дітей 12-14 років
Вчимося кодити на Python - одній із найпопулярніших мов програмування в світі. І відразу застосовуємо знання на практиці, створюючи програми для навчання, розваг і життя
Впевнений старт в розробці
В основі курсу — сюжет про роботу в реальній IT-компанії. З онбордингом, командними брейншторм і, звичайно, просуванням по кар'єрних сходах.
Як проходять уроки
Реальна IT-компанія — значить реальні замовлення! Розробляємо програми для автоматизації обчислень, тактичні шутери і додатки для обробки фото, з кожним проєктом переходячи на новий рівень розробки.
Проєктний підхід
На курсі діти навчаються:
Писати код на мові Python
Створювати власні додатки
Розбиратися в основах об'єктно-орієнтованого програмування
Розробляти графічні ігри для ПК, використовуючи бібліотеку PyGame
Працювати з графікою та використовувати бібліотеку Turtle
Вирішувати реальні завдання, застосовуючи ітеративний підхід
Дізнайтесь найважливіше
про курс за 3 хвилини
Програма курсу
Accordian

Перший рік

Модуль 1. Основи мови
  • Введення в мову Python
  • Змінні
  • Вирази. Типи даних
  • Гра "Нісенітниця"
Модуль 2. Керуючі конструкції
  • Умовний оператор
  • Вкладені умовні оператори
  • Перевірка знань. Цикли
  • Цикли: продовження
  • Проєкт "Квест-гра"
Модуль 3. Функції та модулі
  • Створення функцій
  • Цикли та функції
  • Створення модулів. Модуль random
Модуль 4. Черепашка
  • Модуль turtle. Лінійні алгоритми
  • Модуль turtle. Змінні та функції
  • Модуль turtle. Цикли
  • Модуль turtle. Умовний оператор
Модуль 5. ООП
  • Об'єкти
  • Завершення проєкту "Перегони"
  • Події
  • Проєкт "Малювалкии"
  • ООП. Класи
  • ООП. Спадкування
Модуль 6. Створення ігор на PyGame
  • Основи створення ігор на PyGame
  • Списки
  • Гра "Fast Clicer"
  • Гра "Арканоїд"
  • Випуск.

Другий рік

Модуль 1. Структури даних
  • Повторення. Обробка винятків
  • Списки/li>
  • Словники
  • Вкладені структури даних
Модуль 2. Розробка віконних додатків
  • Класи. Введення в PyQt
  • Проєктування інтерфейсу програми
  • Додаток "Memory Card"
Модуль 3. Робота з текстовими файлами
  • Основи роботи з файлами
  • Створення віконної програми "Розумні замітки" з пошуком записів по тегам
Модуль 4. Автоматична обробка зображень
  • Основи обробки зображень
  • Додаток "Easy Editor"
Модуль 5. Продвинута розробка ігор на PyGame
  • Основи створення ігор
  • Спрайт різних видів і їх властивості
  • Використання фізичних властивостей спрайтів
  • Ігрова обробка подій
  • Оформлення гри: фон і музика
  • Гра "Лабіринт"
  • Гра "Шутер"
Модуль 6. Публікація та розповсюдження ПЗ
  • Збирання проєкту в додаток
  • Введення в Git
  • Гра "Пінг-Понг"
  • Випуск
Залиште заявку
на навчання
Два навчальних роки
Один раз в тиждень
1 заняття — 2 академічні години (90 хвилин)
Група до 12 осіб
Знайдіть відповідь на своє питання