Python Pro
Для дітей 15-17 років
Навчимося кодити на Python і спробуємо себе в найбільш затребуваних професіях IT-індустрії — від розробників ігор до фахівців по машинному навчанню
З нуля
до рівня
професіоналів
На час курсу кожен учень перетворюється в співзасновника IT-стартапу. А кожен модуль закінчується новим проєктом, за допомогою якого команда намагається завоювати новий сегмент ринку розробки ПЗ.
Як проходять уроки
Наша мета — випустити додаток, який завоює ринок! А по дорозі — просто отримати задоволення. Цікавих завдань море: від розробки зручного трекера звичок до автоматичного виявлення спаму в соцмережах.
Проєктний підхід
На курсі діти навчаються:
Писати код на мові Python
Створювати власні додатки
Працювати з базами даних, використовувати бібліотеки PyGame і PyQT
Працювати з графікою і розробляти для користувача інтерфейс
Створювати власні сайти
Вирішувати реальні завдання, застосовуючи ітеративний підхід
Гра "mine clicker" на фреймворку Kivy для розробки мобільних додатків


Приклади проектів наших учнів
Гра "pick up volleyball" на ігровому двигуні Panda3D.

Гра "clicker" на фреймворку Kivy для розробки мобільних додатків


Гра "minecraft" на ігровому двигуні Panda3D.

Гра " Square miner" на ігровому двигуні Panda3D.

Гра
на ігровому двигуні Panda3D.

Гра "pacman" на ігровому двигуні Panda3D.


Гра "panda runl" на ігровому двигуні Panda3D.

Гра "simple snake" на ігровому двигуні Panda3D.

Програма курсу
Accordian

Перший рік

Модуль 1. Введення в Python
  • Знайомство з мовою
  • Типи даних
  • Типи даних. Цілочисельна арифметика
  • Умовний оператор
  • Вкладений умовний оператор
Модуль 2. Цикли та списки
  • Цикл while
  • Символи та рядки
  • Списки
  • Цикл for
  • Сортування
  • Складність алгоритмів
  • Проєкт "Шифр"
Модуль 3. Функції та класи
  • Створення функцій
  • Створення модулів. Модулі math, random
  • Класи
  • Проєкт "База даних": розробка структури
  • Проєкт "База даних": консольний інтерфейс
Модуль 4. 2D ігри
  • Знайомство з PyGame
  • Навчальний проєкт "Лабіринт"
  • Індивідуальний проєкт "Шутер"
  • Груповий проєкт "Аркада"
Модуль 5. Десктопні програми
  • Знайомство з PyQT5
  • Проєкт "Десктопні програми"
  • Випуск

Другий рік

Модуль 1. 3D ігри
  • Повторення. Основні алгорітмічні конструкції и Структури Даних
  • Знайомство з Panda3D
  • Камера і карта
  • Редактор карт
  • Ігровий режим
  • Підсумки. Презентація гри
Модуль 2. Створення сайтів
  • Основи веб-технологій. Введення в HTML
  • Оформлення веб-сторінок
  • Робота з базами даних. Введення в SQL
  • Структури БД
  • Динамічний сайт. Сесії
  • Отримання та обробка даних
  • Використання шаблонів
  • Презентація проектів
Модуль 3. Аналіз даних
  • Основи роботи з Pandas. Фільтрація даних
  • Методи угруповання даних
  • Очищення даних. Feature engineering
  • Робота над індивідуальним проектом
  • Візуалізація даних
  • Захист проєктів
Модуль 4. Машинне навчання
  • Алгоритми машинного навчання. Класифікація методом KNN
  • Стратегія та тактика навчання моделі
  • Робота над індивідуальним проектом
  • Презентація проектів. Підведення підсумків змагання
Модуль 5. Мобільні додатки
  • Знайомство з бібліотекою Kivy. Робота з віджетами і розмітка
  • Робота MVP мобільного додатку
  • Елементи інтерфейсу. Візуалізація
  • тестування
Модуль 6. Хакатон
  • Збір додатку в програму
  • Система контролю версій Git та сервіс GitHub
  • Командна розробка в GitHub
  • Випуск
Залиште заявку
на навчання
Два навчальних роки
Один раз в тиждень
1 заняття — 2 академічні години (90 хвилин)
Група до 12 осіб
Знайдіть відповідь на своє питання